מאמרים

מאמרים בנושאי שירות.

Yiftach Laron

מיצוב שירות.

כדי להבין מהו מיצוב שירות, תחילה יש להבין מהו מיצוב. מיצוב הוא פעולה המתרחשת באופן טבעי במוח הצרכנים והלקוחות. מיצוב הוא תפיסה מוחית לגבי מוצר,

Yiftach Laron

מסע ההחלטות של הצרכן החדש

במשך שנים, הצרכנים המועצמים מחזיקים את היד על העליונה כשמדובר בקבלת החלטות.  אך חברות נלחמות בחזרה. לצרכן של היום כוח אדיר: ממדיה חברתית למכשירים ניידים,

Chaya Laron

חשיבה עיצובית אין האוס

Designing thinking inhouse Birgit Magar, Reze Moussavian הקדמה המורכבות הגוברת של האתגרים שהחברות מתמודדות היום, הפוטנציאל הגדל והולך המתאפשר על ידי טכנולוגיות חדשות, כמו גם