מה הסיבה העיקרית שלקוחות נוטשים עסקים

אם הלקוחות שלכם מרגישים כך אתם חייבים הרצאת שירות של רומי לרון

ומה ניתן לעשות כדי להקטין את התופעה למינימום.


אודות ההרצאה
:
הרצאה מרתקת המכניסה את הצופים לעולם השירות המורכב וחושפת כלים ושיטות חדשניות ליצירת שירות איכותי ומועיל בארגון.

מטרות:
ההרצאה מאפשרת למנהלים בכירים להבין את הפוטנציאל העצום הגלום באספקת שירות איכותי ומועיל וכיצד שירות משפר את הביצועים העסקיים של הארגון.
ההרצאה מסבירה מה הסיבה העיקרית שלקוחות נוטשים עסקים ומה ניתן לעשות כדי להקטין את התופעה למינימום.
ההרצאה מספקת ארגז כלים פרקטיים לחידוש ושיפור שירות בארגון ולהקטנת תלונות ותופעת נטישת לקוחות.

קהל יעד:
מנכ”לים, מנהלים ושדרת ניהול בכירה הרואים חשיבות עליונה בשיפור שירות בארגון שלהם.

ההרצאה כוללת ארבעה חלקים:

  1. תיאור מקרה של שירות לקוי בארגון עסקי מוביל בתחומו.
  2. תיאור מקרה של שירות איכותי ומועיל בארגון עסקי מוביל בתחומו.
  3. תיאור מקרים מהעבודה השוטפת של חברת רומי לרון, דוגמאות פרקטיות וניתוח הפעולות שנעשו במטרה לשפר, לחדש וליצור שירותים איכותיים ומועילים.
  4. זמן לשאלות ותשובות לגבי המקרים שהוצגו.

מרצים:
חיה ויפתח לרון, מומחים בינלאומיים בתחומי שירות, שותפים מנהלים בחברת רומי לרון בע”מ, העוסקת באסטרטגיה וטקטיקה של שירות לארגונים בשווקים ישראליים ובינלאומיים, מביאים עימם ניסיון עשיר בעשיית עסקים בשווקים ישראלים ובינלאומיים מעל 25 שנה.

מרצים מנוסים במגזר העסקי בישראל ובחו”ל.

בוגרי תכנית פיתוח מקצועית בנושאי Design Thinking של בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת הרווארד.
השתלמו בתחומי שירות ב: – SDN Academy בגרמניה. וב- University of Antwerp בבלגיה.
חברים בארגון  SDN העולמי (Service Design Network) לתכנון ועיצוב שירות ומשתתפים בכנסים בינלאומיים. (אמסטרדם 2016 | מדריד 2017 | דבלין 2018)

משך ההרצאה:
40 דקות.

לפרטים והזמנת הרצאה צרו עמנו קשר:
יפתח לרון – נייד:  050-5386218 | חיה לרון – נייד: 050-5341818
משרד: 03-6021792