סדנת שירות לארגונים עסקיים

אודות הסדנה:
ארגון המספק ללקוחותיו שירות וחווית שירות ברמה איכותית גבוהה, ממקסם את ההזדמנויות ליצור העדפה מתמשכת של לקוחות, שגשוג עסקי ושיפור שורת הרווח.
סדנה זו מאפשרת למנהלים בכירים להבין את הפוטנציאל העצום הגלום בתוך עולם אספקת שירות איכותי וכיצד שירות משפר באופן יעיל את הביצועים העסקיים של הארגון.

מטרות:

  • היכרות רחבה עם תחום שירות מנקודות מבט חדשניות ובינלאומיות בהקשר ישיר לשגשוג עסקי.
  • היכרות עם שיטות עבודה חדשניות המותאמות לציפיות הלקוחות כיום.
  • הבנת היתרונות באספקת שירות טוב ללקוחות ומתן מסגרת מתודולוגית מוסדרת ביצירת ושיפור שירותים.
  • הרחבת ארגז הכלים של המשתתפים בנושאי שירות וקבלת כלים פרקטיים ליישום שירות.

מנחים:
חיה ויפתח לרון, מומחים בתחומי שירות ומכהנים כמנכ"לים משותפים בחברת רומי לרון בע"מ, העוסקת באסטרטגיה וטקטיקה של שירות, מביאים עימם ניסיון עסקי עשיר בשווקים ישראלים ובינלאומיים קרוב ל- 30 שנה.

מרצים מנוסים במגזר העסקי בישראל ובחו"ל.

בוגרי תכנית פיתוח מקצועית בנושאי Design Thinking של בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת הרווארד.
השתלמו בתחומי שירות ב: – SDN Academy בגרמניה. וב- University of Antwerp בבלגיה.
חברים בארגון  SDN העולמי (Service Design Network) לתכנון ועיצוב שירות ומשתתפים בכנסים בינלאומיים. (אמסטרדם 2016 | מדריד 2017 | דבלין 2018)

קהל יעד:
מנכ"לים ומנהלים בכירים הרואים חשיבות עליונה לשיפור תחומי השריות בארגון.

משך הסדנה:
יום אחד. מ- 09:00 עד 17:00.
הסדנה מתקיימת באולם בתוך הארגון.
מספר משתתפים נדרש: 8-18 איש. (מעבר לכך ניתן לקיים סדנאות נוספות)
הארגון יספק: מקרן עם חיבור למחשב נייד, כיבוד, שתייה וארוחת צהריים.

נושאים:

  • יסודות השירות.
  • כלים ושיטות לפיתוח שירות.
  • דוגמאות מקרי בוחן מישראל ומשווקים בינלאומיים.
  • בעיות ואתגרים בעקבות שירות לקוי שפוצחו בהצלחה.
  • התמודדות עם בעיה כללית, או עם בעיה בארגון שלכם*.
  • פיתוח שירות ממוקד בעיה אמתית.
  • הבדלים בין חשיבה עסקית לחשיבה עיצובית.
  • מסע לקוח.
  • יצירה משותפת פנים ארגונית עם עובדים ממחלקות שונות.
  • יסודות לבניית נבחרת שירות מנצחת.
  • בניית אב טיפוס שירות.
  • עקרונות יישום בסביבה עסקית ועוד.

*לבחירה: התמודדות עם בעיה בארגון שלכם.
כדי שהסדנה תהיה מותאמת יותר לארגון שלכם, באפשרותכם להציג בפנינו בעיה אמתית או אתגר המטריד את הנהלת הארגון. כך תקבלו גם סדנת לימוד מקצועית של תחום השירות וגם פתרון פרקטי שיוכל לבוא לידי מימוש באופן מידי בארגון.  כדי לעשות זאת, נקיים פגישת עבודה מקדימה דיסקרטית (כלולה במחיר הסדנה) בה נבין את הבעיה וניערך למימוש פתרונה ביום הסדנה.

לפרטים והזמנת סדנה צרו עמנו קשר:
יפתח לרון – נייד:  050-5386218 | חיה לרון – נייד: 050-5341818
משרד: 03-6021792